Thursday, November 17, 2011

KEPUTUSAN SUDAH KELUAR!

uish....ini hari keluar sudah keputusan UPSR....berdebar hati waktu tu.....pagi di sekolah....diorang mcm tak peduli bukan main gembira diorang......aku dgn kwn aku diam je....dgr lagu....lepas jam 10.00...guru besar dtg dan menyampaikan ucapan nya...dia kata hanya seorang je dpt 5A...takutnya di situ......cikgu umumkan siapa yang dpt 5A dlm upsr di sekolah.....semua orang diam....mereka yakin dgn keputusan mereka....ada yang yakin ,ada yang menagis ,ada yang nak kawan dia....mcm lah kast sekolah tu...yang dpt 5A nur camelia fatihah......Terkejut aku dibuatnya...tinggal saya terngangah....dia ada blog tpi tak best sgt...http://amedacrazysowtgirl.blogspot.com/....aku dpt 1A,2B,2C....tpi lulus...satu orang tu bukan dpt 5A tpi 5E...nak tahu siapa namanya...?tak payalah bagi tau...malu dia nanti....ok lah tu saja dari saya...assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
Leave comment korang di bawah ni...
☞♛Copyright By Owner♛☜