Thursday, December 22, 2011

Last Day At Anib III

assalamualaikum...zul nak crita tentang hari terakhir di sekolah rendah zul....datang sekolah mcm lain rasa hati....zul masuk kelas crita dgn kwn,tolong cikgu,mcm2x lah  yang terjadi...tpi  sedih tau..tidak  berjumpa lagi dgn kwn.....ada juga baju diorang yang diconteng dgn tandangan & nama sebagai kenangan..yang darjah 1-5 tu tak lah sedih.....saya dgn kawan2x saya ni tahun enam...nanti tahun depan dah tingkatan satu.....tak ke sedih tu.....apa yang paling sedih ialah berpisa dgn cikgu....dah 6 tahun dah dia mengajar  dgn say dan kwn saya...tpi saya di anib III ni sebenarnya 4 tahun je....pindah sekolah time tahun 2008^_^..hehehehe...saya nak minta maaf pada cikgu dayang faridah,cikgu dayang juanita,cikgu rosli@roslee,ustazah hariyati,ustaz zuhairi....techer angela,teacher moo,tak lupa juga dgn cikgu Korean saya Cikgu hamidah...tak luapa dgn guru lain2x ....ok itu sahaja dri zul....jangan lupa baca entry yang akan datang tau.....baiklah...itu sahaja ...

sekian dari zul,
Assalamualaikum *_*

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
Leave comment korang di bawah ni...
☞♛Copyright By Owner♛☜