Friday, December 23, 2011

Saya Nak [HANDPHONE]

assalamualaikum para bloggers..zul nak cerita pasal telefon zul yang zul inginkan....."Bilalah saya berhandphone?"hati saya berkata mcm tu .saya diam je dgn kwn2x....kwn2x saya semua ada handphone......malulah saya kalau macam ni....ibubapa saya pun tak belikan......saya nak minta beli,tak dibelikan juga...zul sebenarnya nak telefon mcm ni
telefon ni yang inginkan dri dulu.....[NOKIA N97].
tpi sampai bila pun tidak dapat telefon ni......
[YA ALLAH,MUDAH-MUDAHAN]
[ENGKAU MEMBERIKAN TELEFON NOKIA N97]
[KEPADA AKU YA ALLAH]
[AMIN YA RABBAL ALAMIN]
___________________________
Itu adalah doa saya....semoga allah akan memberi peluang ini kepada saya...
zul sebenarnya sedih juga tak ade telefon.....cousin & kwn2x ada,tpi zul tiada ...kwn2x zul semua pakai blckberry,sony ericsson Xperia,android,iphone...zul mcm nak menangis je...
Tpi tidak apa..saya serahkan je pada allah,biar allah yang tentukan
itu sahaja dari zul...walaupun takde handphone,tpi zul akan terus berusaha untuk maju kehadapan..
zul mula berblogging ni dari umur 11 tahun...waktu tu zul darjah 5....

itu sahaja dri saya
wabillah hitaufik walhidayah
ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAHKATUH 
0/\0
______


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
Leave comment korang di bawah ni...
☞♛Copyright By Owner♛☜